Pozycjonujemy strony w oparciu o kampanie Google AdWords.

Google AdWords jest programem reklamowym firmy Google, które często nazywa się „linkami sponsorowanymi”. Jest to jedna z najpopularniejszych metod na dotarcie do potencjalnych klientów w sieci. Kampania Google Adwords jest najlepszym rozwiązaniem dla stron internetowych, które istnieją od niedawna w sieci i nie mają szans na zajmowanie wysokiej pozycji w rankingu wyników wyszukiwania. Bardzo dużą zaletą prowadzenia kampanii Google Adwords jest natychmiastowy efekt pozycjonowania. Po utworzeniu kampanii nasza strona od razu jest widoczna na samej górze listy wyszukiwania. Nie musimy czekać (czasem nawet do roku czasu) aż nasza strona „wypozycjonuje się” i znajdzie w czołówce listy.

Masz pewność, że twoja strona będzie widoczna na pozycjach przedstawionych na poniższym rysunku.

Sam decydujesz na której pozycji ma być wyświetlana twoja strona. Sam ustalasz budżet jaki chcesz przeznaczyć na prowadzenie kampanii. W każdej chwili można dowolnie zmieniać wszystkie parametry kampanii.

Zalety reklamy AdWords:

  • szybkie uruchomienie reklamy (za kilka dni nasza strona znajdzie się na samej górze wyników wyszukiwania)
  • płacimy tylko za kliknięcie w reklamę – samo wyświetlanie reklamy jest całkowicie bezpłatne, ponosimy jedynie koszt w momencie wejścia użytkownika na naszą stronę
  • reklamy ustawione na potencjalnych klientów – dobrze przygotowana kampania kieruje na Państwa stronę jedynie potencjalnych klientów, nie tracicie Państwo środków na przypadkowe wejścia
  • reklamę można ograniczyć regionalnie – możemy ograniczyć wyświetlanie się reklam na określony przez nas obszar lub miasto
  • sami ustalamy budżet jaki jesteśmy w stanie przeznaczyć na reklamę. Możemy ustawić limit dzienny/miesięczny tak by dostosować wydatki do własnych możliwości
  • nie płacimy za fałszywe kliknięcia np. przez konkurencję – jeśli reklama zostanie kliknięta kilka razy z IP tego samego użytkownika środki są zwracane

 

Ceny za prowadzenie kampanii są ustalane indywidualnie w zależności od złożoności reklamy.